در آستانه برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشوردریاسوج:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد از همکاری جهت پوشش مسابقات دانش آموزی از شبکه استانی دنا خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 29 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست مشترک مدیران کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و آموزش وپرورش استان به منظور هماهنگی جهت پوشش مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج برگزار شد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با تقدیر وتشکر از همراهی و همکاری خوب صدا وسیما با مجموعه تعلیم وتربیت گفت: یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران)، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
حسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه رسانه ملی ظرفیتی بسیار مهم برای ذائقه سازی و تعمیق و ترویج مبانی ورزش برای جوانان و نوجوانان و ورزش همگانی است گفت: انتظار می‌رود آیین افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات از شبکه استانی ودنا وسایر شبکه‌ها پخش شود وگزارش‌های خبری خوبی نیز تهیه شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: همواره تعامل مثبتی بین صدا و سیما و آموزش وپرورش برقرار بوده و این مرکز همانند گذشته نسبت به پوشش برنامه‌های آموزش وپرورش بویژه مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور اهتمام ویژه‌ای در رادیو و تلویزیون خواهد داشت.
امیر رئوف بر حمایت صدا و سیما از دستگاه مهم آموزش وپرورش تاکید کرد وگفت: پیوند آموزش وپرورش و رسانه امری راهبردی است که با توجه به تاثیرگذاری آموزش وپرورش در تربیت نسل‌های آینده به توسعه و بالندگی جامعه کمک خواهد کرد.
وی بر آمادگی رسانه ملی برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ استان است که کهگیلویه و بویراحمد میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که میزبانی شایسته برای این دوره از مسابقات باشیم.
وی افزود:: ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شده اند.
کرمی به پیامد‌های مطلوب اقتصادی، فرهنگی وگردشگری این میزبانی گفت: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور می‌باشد که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها میزبان شایسته‌ای برای دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار