کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 26 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران، اظهار داشت:‌

متاسفانه در استان هیچ زیرساخت و سازوکارهایی برای صادرات محصولات تولیدی وجود نداشت و برای این که بتوانیم محصولات باغی و زراعی استان را به روسیه صادر کنیم، اقدامات خوبی در یکسال اخیر انجام شد و توانستیم مجوزهای لازم را از این کشور اخذ کنیم.

وی گفت:‌ در موضوع صادرات برنج اقدامات و پیگیری هایی با معاون اول رئیس جمهور انجام شد و در آینده هم جلسه ای برای بازار فروش این قلم غذایی در استان برگزار خواهد شد.

به گفته حسینی پور از جمله اقداماتی که برای این موضوع انجام شد، خرید۶۰ هزار تن از برنج های استان از سوی فروشگاه های زنجیره ای در ماه های گذشته است.

وی گفت :‌ باید به وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی آفرین گفت و این رشادت های آحاد جامعه در ادوار مختلف حتی در کلاس‌های درس در مدارس در دانشگاه ها تدریس شود.

جمهوری اسلامی پرچمدار احیای آموزه های عاشورایی

وی ادامه داد:‌ نهضت عاشورا برکات زیادی را برای جوامع مختلف اسلامی و دنیا داشت و محرم و عاشورا به عنوان الگویی برای آزادیخواهان جهان انتخاب شد. 

حسینی پور ادامه داد:‌ مسوولان زیرساخت ها را برای برگزاری عزاداری حسینی آماده کردند و این موضوع را بیشتر دنبال کنند و این رویه برای نشر فرهنگ ناب عاشورایی در جامعه بسیار تاثیر گذار است.

وی گفت:‌ افرادی که به اسلام و قرآن کریم بی احترامی کردند به بن بست فکری رسیدند که به طور حتم دشمنان از نظر فکری کم آوردند و دست به این اقدام می زنند.

به گفته استاندار مازندران در مقابل این اهانت به قرآن، برگزاری پرشور تجمع حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط مختلف استان برگزار می شود و با این اجتماع بزرگ انسانی یاوه گویی و توطئه های استکبار جهانی و دشمنان اسلام و قرآن خنثی خواهد شد.

حسینی پور، ادامه داد:‌ امام راحل به ملت ایران عزت و عظمت داد و در این راه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازنی تقدیم اسلام شد تا جامعه هدایت شود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورا به ما نهضت کار جهادی می آموزد، ‌ اعلام کرد: در تحریم های اقتصادی دشمن، ‌ تولیدکنندگان و فعالان این عرصه با منش حسینی برای توسعه کشور اقدام کرده و می کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار