مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : میزان خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به ۵۸ هزار تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 26 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان صفایی مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : سه هزار و ۸۶۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده که این میزان نسبت به سال قبل از رشد ۱۰ درصدی حکایت دارد.

صفایی تصریح کرد: درصد بالایی از مطالبات کلزا کاران در استان کرمانشاه پرداخت شده، اما به گفته مسئولان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تنها ۳۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

وی افزود: برداشت گندم در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه به اتمام رسیده و اکنون تنها در نقاط معتدل استان برداشت انجام می‌شود.

صفایی اذعان کرد: استان کرمانشاه در تشکیل اتاق اصناف کشاورزی جز استان‌های پیشرو است و تاکنون دو سوم اتاق‌ها تشکیل شده که تا یکی دو ماه آینده به‌عنوان نخستین استان کشور صد درصد آن راه‌اندازی خواهد شد.

وی از راه‌اندازی و افتتاح روستا بازار‌های کرمانشاه و روانسر خبر داد و افزود: در حال حاضر علاوه بر شهرستان کنگاور، شهرستان دالاهو به دلیل جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر فاقد شرایط راه‌اندازی روستا بازار است و گیلانغرب هم با مشکل زمین مواجه است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار