مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمانشاه گفت: ۸۰۰ هکتار پروژه گلخانه در استان کرمانشاه بدون سرمایه گذار هستند.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 26 July 2023

مصطفی موشاخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه‌های زیادی در استان کرمانشاه و در حوزه‌های مختلف بدون سرمایه گذار هستند.

وی افزود: این پروژه‌ها حوزه فولاد و صنایع پایین دستی پتروشیمی را شامل می‌شوند.

مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کرمانشاه تصریح کرد: چند پروژه در زمینه گلخانه‌ها در جهاد کشاورزی داریم که در مجموع قریب به ۸۰۰ هکتار و بدون سرمایه گذار است.

موشاخانی بیان کرد: در حوزه معادن، جهاد کشاورزی بخش دامپروری و گلخانه‌ای زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم کردیم، اما سرمایه‌گذاری نداریم.

وی تاکید کرد: معادن قیر طبیعی استان کرمانشاه قابلیت و ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری داشته و ۷۵ درصد قیر طبیعی کشور را به خود اختصاص می‌دهند.

وی اضافه کرد: شاخص‌ترین اقدامات ما آماده‌سازی زیر ساخت‌های چند پروژه گلخانه‌ای و دامپروری است و در حال حاضر ۲۵ شهرک صنعتی با زیرساخت آماده و ۲ پتروشیمی فعال برای سرمایه‌گذاری داریم.

موشاخانی تاکید کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی هستیم و اقداماتی در این زمینه از طرف چند کشور همسایه انجام شده که امید است مثمر ثمر باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار