مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای زیرگذر ارغوان ایلام هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ 25 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرشاد دوستی در بازدید از تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام اظهار کرد: پروژه های مختلفی در حوزه راهسازی از حمیل تا مهران و پایانه مرزی تعریف شده که بخش مهمی از این پروژه ها تا اربعین تکمیل می شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین این پروژه ها تقاطع غیرهمسطح ارغوان شهر ایلام است، اعتبار هزینه شده برای احداث زیرگذر ارغوان ۸۰۰ میلیارد ریال بوده و بطور قطع تا اربعین سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه در روزهای آینده عملیات آسفالت این طرح آغاز خواهد شد، افزود: طول مسیر زیرگذر ارغوان ۷۰۰ متر است که برای احداث آن ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۵ هزار متر مکعب خاکریزی به انجام رسیده و برای اجرای پل و دیوارهای اطراف آن ۲۰ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی صورت گرفته است.

دوستی تصریح کرد: ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه - حمیل - سرابله پر ترددترین مسیر ورود به استان است که در ادامه به کنارگذر شرقی شهر ایلام و محور ایلام - مهران منتهی می شود، بنابراین احداث این تقاطع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: عملیات زیرگذر ارغوان نیز به منظور هدایت وسایل نقلیه از کنارگذر شرقی و جاده ارغوان به داخل شهر به مرحله اجرا درآمد که تا اربعین سال جاری این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه راهسازی و اصلاح محور سرابله - آسمان آباد هفته آینده بهره برداری می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام همچنین در بازدید از محور سرابله - آسمان آباد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت محور سرابله - آسمان آباد - تونل قلاجه به عنوان یکی از محورهای ارتباطی استان ایلام با استان کرمانشاه مطالعه و اصلاح مسیر در نقاط پر حادثه این محور در دستور کار قرار گرفت و یک قطعه به طول ۲ کیلومتر به مرحله اجرا درآمد و تا هفته آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در حال حاضر لایه اول آسفالت این پروژه در حال انجام است و تا هفته آینده لایه دوم آسفالت و خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی آن نیز به پایان خواهد رسید.

دوستی با بیان اینکه پروژه مذکور کمتر از یک سال احداث شده است، خاطر نشان کرد: برای این طرح ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
آقای مدیر کل نزدیکترین مسیر ایلام به اسلام آباد و کرمانشاه همین مسیر ایلام آسمان آباد قلاجه است ولی به علت بی توجهی مدیران قبل فقط 2 کیلومتر اصلاح صورت گرفته است، عجب!! این چه پروژه ای است که مرتب از آن بازدید و خبر تهیه می شود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار