مدیرکل کمیته امداد مازندران؛
مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: ماه محروم بزرگترین جنبش معنوی جهان است که باید از این ظرفیت بهترین استفاده را در جهت خدمت به محرومین داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷ 21 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی در مرکز نیکوکاری بقیه‌الله الاعظم شهرستان ساری اظهار داشت: ماه محروم بزرگترین جنبش معنوی جهان است که باید از این ظرفیت بهترین استفاده را در جهت خدمت به محرومین داشته باشیم.

 

ماه محرم بزرگترین جنبش معنوی جهان است  

وی افزود : سال گذشته ۶۶۹ آشپزخانه اطعام حسینی در استان فعال بوده و ۷۸۵ هزار وعده غذایی و بسته معیشتی به ارزش ۵۴ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: با کمک و حمایت شبکه احسان و نیکوکاری مردمی ، پیش بینی امسال ما رشد بیش از صد درصدی پویش اطعام و احسان حسینی ، با توزیع یک میلیون وعده غذایی و بسته معیشتی در ایام محرم و صفر است.

خاطرنشان می‌شود: مراکز نیکوکاری و دفاتر ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها آماده دریافت کمک های مردم نیک‌اندیش استان هستند و همچنین مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه و از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# کمک های نقدی خود را جهت نذر اطعام حسینی پرداخت کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار