کد خبر: ۱۱۱۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 20 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت که تکمیل مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان نیازمند تلاش جهادی و اهتمام بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، اظهار کرد: پس از گذشت ۲ سال، مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران باید بررسی و بازنگری شود که چقدر در اجرای آن موفق بوده ایم.
وی بر لزوم ارائه گزارش عملکرد شهری و استانی مصوبات سفر گذشته رئیس جمهور تاکید کرد و افزود: طرح های توسعه‌ای شهرها باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند تا مردم ثمرات اجرای آنها را مشاهده کنند.
وی لازمه تحقق شعار سال رهبری را تلاش مضاعف و بهره گیری مطلوب از امکانات و تجهیزات موجود عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال رهبری، مسئولان دستگاه های اجرایی باید تهیه گزارش عملکردی در ارتباط با تکمیل طرح های نیمه کاره، باز کردن گره‌های عمرانی شهر همانند تعیین و تکلیف مناطقی که در بافت توسعه‌ای قرار دارند را در دستور کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نزدیک شدن به نیمه سال با شعار مهار تورم و رشد تولید نزدیک می‌شویم، خاطرنشان گرد: باید نسبت به تهیه گزارش عملکردی شهری و استانی در این زمینه اقدام شود تا در صورت وجود مشکل و عقب ماندگی، نسبت به مهار تورم و همچنین اجرای مصوبات تلاش کنیم 

 

خبر: مسعود پاشنا 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار