معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزگاران دوره ابتدایی این استان در جشنواره عصر جدید یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی موفق به کسب سه مقام برتر کشوری شدند.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 11 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جلال رحیمی بیدک افزود: جشنواره عصر جدید دوره ابتدایی امسال با هدف ترویج گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد و اثربخش در سطح مدارس و کمک به شکل گیری شبکه‌های معلمان، ایجاد جریان مستمر آموزشی در طول سال تحصیلی در شبکه‌های معلمان، چرخش تحولی در آموزش ابتدایی با به روز کردن رویکرد‌های آموزشی طراحی و اجر شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه عصر جدید یادگیری به عنوان یکی از ارکان رویداد الفتا در راستای اشاعه آموزش معلم با رویکرد جدید است گفت: بیش از ۱۰۴ آموزگار کهگیلویه وبویراحمدی در پایه‌های اول تا ششم در دروس ریاضی، فارسی، هدیه‌های آسمانی، علوم و شایستگی‌های دیجیتال در این جشنواره شرکت فعال داشتند که پس از داوری ۸ نفر برگزیده استان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مرحله کشوری پس از داوری، بررسی و ارزیابی مستندات طراحی، فیلم تدریس و شکل‌گیری گفتمان آموزشی دو نفر از استان حائز رتبه کشوری شدند.
رحیمی بیدک تصریح کرد: در مرحله کشوری مدینه رفیعی در درس شایستگی‌های دیجیتال از کهگیلویه و ابراهیم عزیزی از آموزش و پرورش عشایر در درس علوم چند پایه موفق به کسب رتبه ملی شدند.
وی ادامه داد: در جشنواره الفتا نیز ایمان قنبری مدیر مدرسه تحولی حضرت اسماعیل (ع) دهدشت به عنوان تنها مدرسه تحولی استان نیز رتبه ملی کسب کرد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین هدف جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری را ارتقاء کیفیت مدارس دولتی با توانمندسازی معلمان دانست و عنوان کرد: معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد ملی مشارکت فعالی در حیطه طراحی آموزشی و حوزه‌های گفتمان آموزشی داشتند.
گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی یادگیری از یکشنبه ۱۸ تیر ماه به مدت سه روز در مصلی تهران و در امتداد رویداد تحولی الفتا در حال برگزاری است و معلمان منتخب در دروس مختلف به ارائه تدریس اقدام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار