مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: ٧٠ هکتار از اراضی ملی تصرفی استان کرمانشاه به دنبال اجرای حکم خلع ید و قلع قمع بنا‌های احداثی طی سه ماهه امسال به بیت‌المال بازگشت.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 10 July 2023

انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ٩٢ مورد حکم خلع ید و قلع بنا‌های احداثی در تصرفات ملی استان کرمانشاه طی سه ماهه نخست امسال صادر شد.  

وی افزود: مجموع پرونده‌های تهیه و ارسال شده در این زمینه طی سه ماهه نخست امسال ١۶٢ مورد بوده و اجرای احکام صادر شده در این خصوص منجر به بازگشت ٧٠ هکتار از اراضی تصرفی به بیت المال شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: در برخی موارد متخلفین بلافاصله تصرف اراضی ملی را می‌پذیرند، اما در برخی موارد امکان اعتراض به پرونده وجود دارد که این موضوع روند صدور رأی و اجرای حکم را به تعویق می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی پرونده‌ها چندین ماه به طول بیانجامد، اما عمدتا تا پایان سال به نتیجه و رأی نهایی می‌رسند.

به گفته وی همشهریان می‌توانند هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی را به  شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار