مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری البرز گفت: رویداد ملی فناوری اطلاعات ۲۲ تیرماه در کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 09 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» مصطفی پوریانی اظهار کرد: زادروز حکیم خوارزمی، پدر دانش انفورماتیک، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان «روز فناوری اطلاعات» نامگذاری و توسط رئیس جمهور در قالب ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید جهت درج در تقویم رسمی کشور» به وزارت فرهنگ و ارشاد ابلاغ شد.

پوریانی تصریح کرد: در این راستا استانداری البرز نظر دارد دومین سالروز ثبت روز فناوری اطلاعات را از ساعت ۱۰ روز پنج شنبه، ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ در کرج با دعوت از اعضای صنف، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای تشکل‌های صنفی مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و..... برگزار کند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری البرز با بیان اینکه رویداد روز فناوری اطلاعات یکی از آن اتفاقاتی است که می‌تواند به اتحاد بازیگران این صنعت در استان البرز بیانجامد، افزود: بنابراین باید این روز را گرامی داشته و با اتحاد و همدلی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی کاری بزرگ رقم بزنیم تا بتوانیم استان عزیزمان البرز (ایران کوچک) را سربلندتر از گذشته به رخ جهانیان بکشانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار