مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ٢١ هزار تن انواع کود مورد نیاز مزارع کشاورزی از ابتدای امسال تا کنون در اختیار کشاورزان استان کرمانشاه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ 09 July 2023

سهراب مصطفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ١٧ هزار و ٣۶٠ تن انواع کود‌های ازته، ٢ هزار و ٣۴٠ تن کود‌های فسفاته و یک هزار و ٢٠۵ تن کود‌های پتاسه از ابتدای امسال تا کنون بین کشاورزان استان کرمانشاه توزیع شد.

وی با بیان اینکه امسال کود‌های اختصاص یافته به کشاورزان افزایش قیمت نداشتند، افزود: اگر کود‌هایی که توزیع می‌کنیم بر اساس الگوی کشت باشد کود‌ها با نرخ یارانه‌ای به کشاورزان تعلق می‌گیرد و با این شرایط کاهش قیمت دارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از این کود‌ها فقط برای چهار محصول گندم، جو، کلزا و چغندر یارانه‌ای بوده، اما در حال حاضر کود اختصاص یافته به تمامی محصولات تحت الگوی کشت یارانه‌ای است.

مصطفی توزیع کود را بر اساس سیستم حواله الکترونیکی عنوان کرد و گفت: سامانه payesh.Ir برای ثبت درخواست و حواله کود‌های کشاورزان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی آمادگی برای توزیع انواع کود‌های کشت پاییزه هم آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این کود‌ها در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار