فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمانشاه شامل شهرستان پاوه، سنقر و هرسین آغاز شد و حدود ۱۸۴ هزار نفر در استان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 08 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر جلسه هماهنگی اجرای فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع (پزشک خانواده شهری) در سه شهرستان پاوه، سنقر و هرسین ظهر شنبه با حضور معاون بهداشتی، مدیران ستادی، مدیران و کارکنان سه شبکه بهداشت و درمان در مرکز بهداشت استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه با تاکید بر اجرای موفق فاز اول برنامه در شهرستان کنگاور، معاون بهداشتی توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح، نحوه محاسبه تعداد تیم‌ها، نیروهای مورد نیاز و نیز نکات مهم طرح توضیحاتی ارائه شد.

با اضافه شدن این سه شهرستان به برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع حدود ۱۸۴ هزار نفر جمعیت شهرنشین تحت پوشش قرار خواهند گرفت و تا پایان سال جاری در تمام شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر برنامه به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان جلسه به ابهامات و سوالات مدیران شبکه‌های بهداشت مجری برنامه در فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع (پزشک خانواده شهری) پاسخ دادند و پیشنهاد شد که از تجربه کنگاور به عنوان نخستین شهرستان اجرا کننده طرح در استان، استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار