مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از نصب ۳۸ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 08 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور  اظهار داشت : نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در نصب شده است.

وی با بیان اینکه نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه های استان نیز در دست اقدام است، افزود: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تعمیر ۵۶ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد در طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی در استان ایلام اجرایی شد.

چشمه خاور با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل یادآور شد: تا قبل از ایام اربعین پیش‌رو در بخش‌های مختلف راهداری چون خط‌کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران، پروژه‌ها تکمیل شده و پایان خواهند یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر عملیات روکش نیز در دست اجراست که تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت./م

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار