کد خبر: ۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸ 26 January 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با توجه به مردمی بودن انقلاب اسلامی، برنامه‌های این دهه باید با مشارکت مردم اجرایی شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی در نشست مدیران روابط عمومی‌های استان البرز که با محوریت هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی بود چرا که موجب بیداری ملت‌های مسلمان شده است. 
وی اشاره به حضور همه اقشار جامعه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه مردم در پیروزی انقلاب سهم داشتند و هیچ شخص یا گروهی نمی‌تواند ادعای این را داشته باشد که بیش از دیگران در این پیروزی سهیم بوده است. 
این مقام مسئول با بیان اینکه 36 سال گذشته همه مردم کشور در حرکتی واحد و با اتحاد در صحنه حاضر شدند، گفت: همین اتحاد و همدلی موجب پیروزی انقلاب شد. 
روحی یزدی در ادامه با تاکید بر اینکه قدرت و ابهت نظام جمهوری اسلامی در منطقه برای بسیاری از جوامع و کشورها به اثبات رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز به اعتراف خیل عظیم کشورهایی که درصدد بودند داعش را نابود کنند اما کاری از پیش نبردند، ایران توانست به مقابله با این گروه تروریستی برآید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز همچنین به دسیسه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با بهره‌گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین فرهنگی و علمی دنبال ضربه زدن به انقلاب و پایمال کردن ارزش‌های معنوی است.
به گزارش ايسنا وی ادامه داد: دشمنان برای انجام خواسته‌های پلید خود اعتبارات زیادی را در بخش فرهنگی هزینه می‌کنند لذا برهمه مسئولان واجب است که مواظب توطئه‌های آنها باشند.
این مقام مسئول اضافه کرد: برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن نه تنها نهادهای فرهنگی و تبلیغی که همه مردم از جمله نسل جوان باید دارای بیداری و بصیرت باشند.
روحی‌یزدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم همانند مناسبت‌های مذهبی نظیر نیمه شعبان، عاشورا و تاسوعای حسینی خود برای برگزاری مراسم‌های دهه فجر وارد عمل شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از تشکیل ستاد مردمی مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن در البرز سخن به میان آورد و ابرازکرد: علاوه بر 22 کمیته ابلاغی از ستاد مرکزی دهه فجر ،استان البرز دو کمیته ستاد مردمی و ارزیابی عملکرد دستاورد‌های استان را تشکیل داده است.
وی در پایان غبارروبی مزار شهدا، زدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس استان، حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با بنیانگذار انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام دانست.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار