معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام؛
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، گفت: ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخودار سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 08 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  استان ایلام، یدالله عزیزی روز شنبه اظهار کرد: با مشارکت گروه‌های جهادی فعال و خانه‌های احسان ستاد اجرایی سطح استان در روز عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه بنیاد احسان ستاد اجرایی در پخت غذا از همه گروه‌های جهادی فعال و خانه‌های احسان پشتیبانی مالی کرده است، افزود: غذاهای پخت شده درب منزل تحویل نیازمندان شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام حمایت و گرم نگه داشتن سفره نیازمندان را از اولویت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی عنوان و تاکید کرد: در راستای خدمت به مردم مناطق کم‌برخوردار و نیازمندان هر آنچه در توان داشته باشیمْ دریغ نخواهیم کرد.

عزیزی هدف اصلی اجرای طرح پخت غذا در این روز فرخنده را احیای سنت حسنه اطعام غدیر دانست و یادآور شد: عید سعید غدیر خم از بزرگترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌رود و یکی از سنت‌های حسنه در این روز سنت غذا دادن به افراد نیازمند و یا همان اطعام مومن است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار