مدیرکل کمیته امداد استان مازندران:
مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در مصلی نماز جمعه قائمشهر در جمع نمازگزاران اظهار داشت: وقتی اعجاز حضور مردم را در حوزه خیر و احسان می‌بینیم، احساس می‌کنیم که به ظهور امام زمان (عج الله) نزدیک می‌شویم.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 07 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در مصلی نماز جمعه قائمشهر در جمع نمازگزاران اظهار داشت: وقتی اعجاز حضور مردم را در حوزه خیر و احسان می‌بینیم، احساس می‌کنیم که به ظهور امام زمان (عج الله) نزدیک می‌شویم.

 

در حوزه خیر و احسان، احساس می‌کنیم که به ظهور امام زمان(عج الله) نزدیک می‌شویم  

وی افزود: به حدی اعتماد ما به پشتیبانی مردم و شبکه های احسان و نیکوکاری مردمی بالاست که اعلام کردیم هر مددجو ازدواج کند جهیزیه آماده تحویل است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در تمدن نوین اسلامی، مردم به هر بهانه ای به هم کمگ میکنند و فداکاری را در حق یکدیگر به بالاترین حد انجام می دهند و گویای آن عدد مراکز نیکوکاری است که در تمامی محلات خیریه‌هایی برای کمک تاسیس شده است.

معافی با اشاره به اینکه مسئولین باید قدر مردم و این شبکه گسترده خیر و احسان را بدانند گفت: بزرگترین خدمت به امام زمان (عج الله) خدمت به مستضعفین است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) در برابری ثواب غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر با یک میلیون پیامبر و شهید و افراد صالح در بیت‌الله الحرام گفت: غدیر عیدالاکبر برای شیعیان و به فرموده امام صادق (ع) روز "اطعام الطعام" نامیده شده است و در همین راستا در پویش اطعام علوی ۱۵۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تشکر و قدردانی از همه خیرین و نیکوکاران گفت: امروز در عید غدیر با کمک خیرین ۱۲۲ قلم لوازم خانگی شامل کولر، یخچال، بخاری، جاروبرقی و لباسشویی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بین مددجویان قائمشهری توزیع شد.

همچنین آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر اظهار داشت: کمیته امداد منشا خدمات و برکات در حوزه ایجاد فرصت اشتغال برای خانواده‌هایی که امکان اشتغال برای آنها وجود داشته بوده تا خانوادهای زیادی به خودکفایی و استقلال برسند.

وی افزود: همچنین در بخش جهیزیه و کالاهای اساسی زندگی نیز هم برای خانواده‌های تحت حمایت وهم برای نیازمندان غیر مددجو نیز خدمات بسیاری ارائه شده است.

آیت‌الله معلمی گفت: با توجه به اخلاص امدادگران در کمیته امداد امام خمینی (ره) این نهاد حمایتی، محلی امن و قابل اعتماد برای خیرین جهت در اختیار قرار دادن کمک هایشان جهت رسیدن به دست نیازمندان واقعی است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار