کد خبر: ۱۱۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 06 July 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران ، در مراسم تجلیل و رونمایی از آثار تالیفی نویسندگان شهرستان رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گچساران ضمن تبریک روز قلم و عید سعید غدیر خم ابراز داشت قلم، ماندگارتر و تأثیرگذارتر و عمیق تر از هر ابزار دیگری برای پیام بری و پیام آوری است.


اورنگ نارکی افزود: نوشتن بهترین وسیله برای بیان افکار افراد است. با نوشتن، رازها و اندیشه های درونی بروز و ظهور می نماید و هر آنچه در ذهن پیچیده انسان نقش بسته، به بیرون تراوش می کند.
وی اظهار کرد: آیین تجلیل و رونمایی از کتب نویسندگان و مولفان شهرستان گچساران برای دومین سال متوالی است که برگزار می شود.
اورنگ نارکی افزود : تعداد ۱۱ نویسنده و تعداد ۱۴ کتاب در قالب های دفاع مقدس، شعر و ادبیات، موسیقی، اقتصاد ،آموزش و پرورش، علمی و دانشگاهی تالیف شده است .
وی بیان کرد : کتاب “ماله بار” اثر آقای مصطفی مبارکی به عنوان کتاب برتر سال کشور شناخته شده است.
نارکی اضافه کرد : سمیه محمدی هم به عنوان نویسنده برتر در حوزه دفاع مقدس شناخته شده که ۱۰ کتاب در این حوزه تالیف کرده است.
وی کتاب آقای احمد پرواز را بعنوان نخستین کتاب در حوزه موسیقی عنوان کرد.
در این آیین، اهالی قلم به بیان پیشنهادات و دغدغه های خود در حوزه نویسندگی و چاپ و نشر و همچنین معرفی کتب تالیف شده و تازه های نشر پرداختند.

 

اهدای لوح و تقدیر از نویسندگان از دیگر برنامه های این آئین بود.
در این همایش از کتب نویسندگان و آثارشان از جمله : اکبردهبان نژادیان : تلواره خیال- سید جاسم دانشور: بیستون عشق – مریم پناهنده گیر: زن ها معرکه اند – سارا کائیدی: مدیریت تحول ، مبانی توسعه سازمانی – مصطفی مبارکی : ماله بار – احمد پرواز : گُل و نِی – سید مرتضی رضایی: توسعه استراتژیک منابع انسانی، روش تحقیق کاربردی و چالش های اخلاقی پژوهش – فاطمه گرجی پور: آموزش و پرورش محور توسعه پایدار- خورشید بخشایی : رویای خیس خورشید – پری طیبی پور :رقص خاکستری برگ های بلوط -سمیه محمدی : ابَر مردان ایل ، قرابت معنایی و تناسب مفهومی ، تجلیل و از آثار آنان با حضور مسئولان شهرستانی رونمایی شد.
مسئولین پس از آیین رونمایی از نمایشگاه نقاشی دایر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید به عمل آوردند.

انتهای خبر/فاطمه کریمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار