استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های مربوط به ترافیک، تسهیل تردد و زیبایی در شهر اهواز باید با جدیت دنبال شوند.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 06 July 2023

به نقل از استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اهواز که امروز (١۴ تیرماه) برگزار شد، ضمن تبریک روز شهرداران و دهیاران اظهار کرد: امیدواریم که با مجموعه فعالیت‌هایی که برای رفاه حال شهروندان ارائه می‌شود بتوانیم لبخند رضایت را در چهره آن‌ها ببینیم.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه رضایت خدا در رضایت مردم است، افزود: مسئله آسفالت، ورودی‌های شهر و اتوبوسرانی در اهواز باید با جدیت در شهر دنبال شوند.

وی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری با انسجام میان شورای شهر و شهرداری در این مدت با همدلی کارهای باقیمانده را به سرانجام برسانند. مردم دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند و باید شاهد پیشرفت روزافزون شهر باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد: پروژه‌های مربوط به ترافیک، تسهیل تردد و زیبایی در شهر اهواز باید با جدیت دنبال شوند.

حسینی محراب با بیان اینکه تنبلی، کوتاهی و سهل‌انگاری در اجرای امور پذیرفته نیست، گفت: اقدامات لازم در سطح شهر اهواز برای جلوگیری از ایجاد گره‌ های ترافیکی در زمان‌بندی مناسب انجام شود تا آزاری برای مردم نداشته باشد.

وی در پایان گفت: همانطور که یک بیمار هنگام جراحی ممکن است درد بکشد، تخریب‌های شهر نیز به منظور رشد و ارتقا اگر در زمان‌بندی مناسب انجام شود می‌تواند زمینه‌ساز آرامش عمومی باشد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار