نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر ضرورت بالابردن کیفیت پروژه ها توسط شهرداری و دهیاری ها گفت: اجرای باکیفیت پروژه‌ها رضایتمندی مردم را درپی دارد.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 05 July 2023

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز چهارشنبه در همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که در محل استانداری برگزار شد اظهارکرد: بهترین فرصت در تاریخ انقلاب اسلامی در زمان دولت سیزدهم است و خوشبختانه با گذشت زمان، بستر برای فعالیت این دولت بیشتر فراهم می‌شود.

وی افزود: امروز شاهد اتحاد بین کشورهای اسلامی هستیم که در طول انقلاب اسلامی کمتر سابقه داشته است هر چند آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند که بین ایران و این کشورها فاصله ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در دولت کنونی، زمینه ارتباط ایران با همه کشورهای اسلامی به گونه‌ای فراهم شده که باعث ترس آمریکا و اسرائیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: شهرداران و دهیاران عزیز انتظار ابتدا اولویت‌های هر شهر را شناسایی تا با انجام اقدامات لازم، پروژه و کارهای کیفی انجام دهند.

امام جمعه اهواز گفت: محل قضاوت مردم، ورودی‌ شهرها است که باید نسبت به آن توجه کرد.

وی افزود: آقای رییسی عنایت ویژه ای به استان خوزستان دارد به عنوان مثال چندین هزار میلیارد ریال از بابت عوارض آلایندگی‌ها به استان اختصاص داده شد که باید از این فرصت به خوبی در جهت عمران و آبادی شهرها استفاده کرد.

موسوی فرد گفت: شهرداران و دهیاران باید در جهت زیباسازی شهر و روستا گام بردارند تا مردم متوجه خدمات نظام شوند. باید با هم‌افزایی و همدلی برای آبادانی شهرها و روستاها تلاش کرد.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: خوزستان اکنون به یک استان کارگاهی در عرصه‌های مختلف تبدیل شده و خوشبختانه کارهای خوبی در حال انجام است.

وی در پایان گفت: اجرای کارهای فرهنگی در روستاها لازم است و دهیاری‌ها باید بخشی از اعتبار خود را برای فعال کردن مساجد در روستاها در نظر گیرند.

بر اساس این گزارش، عوارض آلایندگی برای خوزستان در سه مرحله محقق شده که در مرحله اول ۶۰ هزار میلیارد ریال ، مرحله دوم ۲۰ هزار میلیارد ریال و مرحله سوم نیز در حال انجام است.

این منابع در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار