رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد یکی از نشانه‌های اسلام‌هراسی کشورهای غرب را سوزاندن و بی حرمتی به مقدسات مسلمانان خواند.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 05 July 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عزیزالله سیفی در یکصدو چهل و دومین جلسه علنی شورا اظهار کرد: سوزاندن قرآن کریم و بی حرمتی به مقدسات در سوئد، نشانه اسلام‌هراسی است که به خشونت و توهین به ادیان دامن می‌زند و نمی‌توان آن را نوعی آزادی بیان تلقی کرد. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: زمینه سازی برای هتک حرمت مقدسات آسمانی بویژه همزمان با ایام مقدسه امّت اسلامی و نیز تجمع میلیونی مسلمانان در کنگره جهانی حج، اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
 
به گفته وی: این جنایت احساسات میلیونها مسلمان را جریحه دار می کند و با اصل احترام به ادیان در تضاد است. شورای اسلامی شهر یزد نیز این حرکت وقیحانه را محکوم میکند و خواستار پیگیری و طرح شکایت از این بی حرکتی است.
 
سیفی ضمن تبریک به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها نیز گفت: شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد ، بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: دهیاران و شهرداران به عنوان نمایندگان دولت و خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار