به مناسبت دهه امامت و ولایت؛
ایرج همتی از پرسنل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی، قبل از این صعود موفق، توانسته است به قلّه‌های معروفی همچون دماوند، سبلان، زردکوه، اشترانکوه، توچال، دنا، پرآو، الوند، دومیر، کان صیفی، لیت انار، فیلمان و گرین صعود کند.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 03 July 2023

کوهنورد نیشکری با موفقیت به قلّه «خُلِنو» بلندترین قلّه استان تهران صعود کرد. این قلّه با ارتفاعی بالغ بر ۴۳۷۵ متر، سومین قلّه مرتفع البرز مرکزی با طبیعتی بکر و چشم‌نواز است.‌

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ایرج همتی از پرسنل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی، قبل از این صعود موفق، توانسته است به قلّه‌های معروفی همچون دماوند، سبلان، زردکوه، اشترانکوه، توچال، دنا، پرآو، الوند، دومیر، کان صیفی، لیت انار، فیلمان و گرین صعود کند.

پیش از این نیز تعداد دیگری از ورزشکاران نیشکری موفق به صعود به قلّه‌های مرتفع کشور و جهان شده بودند.

با توجه به اینکه دهه امامت و ولایت فرارسیده است، صعود کوهنورد نیشکری به قلّه خلنو، در کنار ترویج روحیه نشاط و همبستگی در بین خانواده بزرگ توسعه نیشکر، ادای احترامی به این دهه پربرکت است.

کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی همچنین برنامه‌هایی برای ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی پرسنل دارد و صعود به قله خُلِنو تنها یکی از فعالیت‌های مورد حمایت این شرکت است.

بر اساس این گزارش، خلنو قلّه‌ای با چشم‌اندازی زیباست که در البرز مرکزی و در نزدیکی روستای لالون واقع شده است. روستای لالون به دلیل گل‌های لاله فراوانی که در فصل بهار در آن می‌روید، به لالون یا لالگون شهرت یافته است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار