بیش‌از ۷۵ هزار خودرو در تعطیلات عید قربان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 01 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از افزایش ۲۲ درصدی ورود خودرو به این استان در تعطیلات عید قربان خبر داد و گفت: در این مدت شاهد ورود بیش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو به استان بودیم.
عابد محمدی افزود: در تعطیلات عید قربان از هفتم تا نهم تیر امسال ۶۰۶ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تردد داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشت.
وی بیان کرد: در این مدت ۷۴ هزار وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۰ درصدی نشان می‌دهد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جاده یاسوج به اصفهان با متوسط روزانه ۲۸ هزار خودرو و جاده یاسوج به بابامیدان با متوسط ۲۲ هزار خودرو بیشترین تردد را در این مدت داشته اند.
محمدی با اشاره به بیشترین پلاک خودرو که در تعطیلات عیدقربان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند، گفت: بیشترین پلاک به ترتیب مربوط به استان فارس با ۲۰ درصد، خوزستان با ۱۲ درصد، بوشهر با ۶ درصد و اصفهان با ۵ درصد بوده است.
وی بیان کرد: بیشترین پلاک استان کهگیلویه و بویراحمد در این مدت وارد ۱۳ درصد استان فارس، ۷ درصد اصفهان و ۳ درصد تهران شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار