مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در قالب طرح قراردادی عملیات تعریض، تعمیر و ایمن سازی ۵۶ دستگاه پل، در سطح محورهای مختلف این استان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 01 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور  اظهار کرد: به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد، طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی ۵۶ دستگاه پل جاده‌ای در استان ایلام اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به مطالعات و بررسی‌های میدانی به عمل آمده و اولویت بندی‌ها، طرح تعمیر، تعریض و ایمن سازی پل صلواتی مهران و راه های طرفین، پل کنجانچم مهران مسیر ایلام - مهران ۹ دستگاه، محور آبدانان - مورموری ۶ دستگاه، آبدانان دره شهر سه دستگاه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: همچنین تعمیر پل بزرگ چنارباشی در شهرستان ایلام، همچنین تعمیرات اساسی در پل سرچم دهارون در بخش بولی، تکمیل پل روستای قبله از توابع بخش بولی شهرستان چوار، تعریض ۶ دستگاه پل محور مهران - دهلران و تعمیرات اساسی ۲۰ دستگاه پل و شبکه در سایر نقاط ارتباطی استان در طی سال جاری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شده است.

چشمه خاور یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به صورت امانی انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در سال جاری، گفت: در حال حاضر عملیات نصب ۴۰ هزار تابلو در مسیرهای مواصلاتی استان نصب و عملیات نصب پنج هزار عدد تابلو دیگر نیز تا قبل از ایام اربعین انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از اجرای قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی خط‌کشی راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تا قبل از ایام اربعین پیش‌رو در بخش‌های مختلف راهداری چون خط‌کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران پروژه‌ها تکمیل شده و پایان خواهند یافت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار