استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه هیچ باقیات صالحاتی بالاتر و ارزشمندتر از مدرسه سازی نیست، گفت: خیرین، صنعتگران و کارآفرینان شهرستان مهریز مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان را برای احداث ۱۱ مدرسه متقبل شدند و پیگیری عملیات نوسازی و تجهیز ۱۱ مدرسه دیگر این شهرستان را نیز به عهده گرفتند.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 28 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست مشترک با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان مهریز، اظهار کرد: سفر دو روزه به شهرستان‌های استان را در دستور کار قرار داده‌ایم و در همین راستا یکی دیگر از جلسات ثابت در شهرستان‌ها، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که در راستای حل و فصل مشکلات صنعتگران برگزار می‌شود.

وی از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و حیاتی ترین دستگاه اجرایی در کشور نام برد و گفت: بدون شک هیچ باقیات صالحاتی بالاتر و ارزشمندتر از مدرسه سازی نیست و مهمترین سرمایه و ثروت کشور نیز دانش آموزان هستند.

دکتر فاطمی با بیان اینکه خیرین، صنعتگران و کارآفرینان شهرستان مهریز مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان را برای احداث ۱۱ مدرسه متقبل شدند، گفت: همچنین خیرین و صاحبان صنایع پیگیری عملیات بهسازی، نوسازی، تعمیر و تجهیز ۱۱ مدرسه دیگر این شهرستان را برای بهبود زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات فراگیر به شهروندان به عهده گرفتند.

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در ادامه عنوان کرد: در این نشست مقرر شد آموزش و پرورش زمینه احداث چندین باب مغازه در زمین های بلااستفاده واقع در مجاورت محورهای مواصلاتی پر تردد و با قابلیت کسب و کار را توسط خیرین و صنعتگران ایجاد کند.

وی ادامه داد: با احداث این واحدهای تجاری و صنفی، هزینه های جاری مدارس از محل دریافت اجاره‌بهای آنها تامین خواهد شد و به عنوان یک منبع پایدار در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش این ساز و کار را برای تمامی مدارس استان یزد دنبال کند تا در قالب قانونی خود این اقدام نوآورانه و در عین حال درآمدزا برای آموزش و پرورش اتفاق بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار