معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه با اشاره به ضرورت ساماندهی بافت فرسوده شهری، گفت: تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 26 June 2023

تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی قرار دارد

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سالم مصطفایی صبح دوشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پاوه که با محوریت بافت فرسوده شهری برگزار شد، اظهار کرد: برای عمران و توسعه شهر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

وی بر تسریع در اتمام تهیه طرح بازآفرینی شهر پاوه دقت بیشتر در شناسایی و تعیین محدوده‌های دارای بافت فرسوده و ناکارآمد به تفکیک تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه تصریح کرد: وجود طرح مصوب بازآفرینی کمک می‌کند که بهسازی و نوسازی محدوده‌های دارای بافت فرسوده و ناکارآمد مشمول اعتبارات و امتیازات اختصاص یافته ستاد بازآفرینی در استان شده و علاوه بر آن ساکنین این محدوده‌ها بتوانند از برخی امتیازات به ویژه تسهیلات کم بهره تخریب و نوسازی واحدهای مسکونی خود بهره مند شوند.

مصطفایی همچنین با توجه به اقدامات شهرداری پاوه در سال‌های اخیر برای توانمند سازی این محدوده‌ها، گفت: برای عمران و توسعه شهر ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهری و بهبود وضعیت شهر به شهرداری کمک و شهرداری نیز با جلب اعتماد و همکاری و تعامل بیش از پیش بین دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت این ستاد برای عمران و حل برخی مشکلات شهری استفاده کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار