معاون حمل‌ نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: گلوگاه‌های ترافیکی اصفهان با اجرای طرح‌های مطالعاتی شناسایی شده و با هدف روان‌سازی ترافیکی اصلاح این گلوگاه‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 22 June 2023

حسین حق‌شناس در جریان بازدید از مقدمات عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان، افزود: پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی و احداث پل صاحب روضات از جمله پروژه‌های مهم شهرداری اصفهان برای حذف گلوگاه‌های ترافیکی شهر است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه عملیات جابه‌جایی درختان فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی از فردا، جمعه آغاز می‌شود و عملیات اجرایی پروژه طبق برآوردها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

معاون حمل‌ نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: این پروژه با هدف روان‌سازی ترافیکی در اتوبان شهید خرازی از طریق حذف فضای سبز حاشیه اتوبان، از خیابان شهید اشرفی اصفهانی تا خیابان آتشگاه اجرا می‌شود.

حق‌شناس اظهار کرد: طرح این پروژه در اداره طراحی شهرداری اصفهان تهیه و تدوین شده و رسالت اجرای پروژه بر عهده سازمان عمران شهرداری اصفهان است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: همزمان با اجرای پل صاحب روضات که خیابان صاحب روضات را به خیابان بهستان متصل می‌کند، تعریض بزرگراه شهید خرازی نیز انجام می‌شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، با حذف فضای سبز اتوبان شهید خرازی و اضافه شدن آن به خط سواره‌ با توجه به مسیرهای ایجادی و رمپ‌ها، بازگشایی و روان‌سازی ترافیکی در این گلوگاه‌ها ترافیکی مهم اصفهان صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: ایام تابستان که زمان تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس است و حجم ترافیکی و عبور و مرور کمتر می‌باشد و ساعات ادارات نیز تغییر کرده، برای اجرای پروژه تعریض بزرگراه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل‌ نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: تقاضا می‌شود شهروندان در هنگام تردد در این محدوده، نکات ایمنی را رعایت کنند و با پلیس راهور و سازمان عمران شهرداری اصفهان همکاری لازم را کنند تا شاهد بهبود و روان‌سازی ترافیکی در سطح شهر باشیم.

حق‌شناس گفت: عملیات جابه‌جایی درختان فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی از فردا (جمعه) آغاز و عملیات اجرایی پروژه طبق برآوردها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار