اولین فستیوال بانوان غرب کشور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 22 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اولین فستیوال بانوان غرب کشور به مناسبت عید سعیدقربان برگزار خواهد شد. 

این مسابقه که ویژه بانوان است در سه رشته فیتنس چلنج، مچ اندازی و تک حرکت لیگ برگزار می‌شود که از زیر شاخه‌های ورزش بدنسازی است. 

محل برگزاری این مسابقه روز جمعه نهم تیرماه در باشگاه ترند کرمانشاه است و تماشای این مسابقات برای تماشاگران رایگان می‌باشد.

هدف از برگزاری این فستیوال بالا بردن سطح علمی و آموزشی علاقه‌مندان و مربیان به این رشته‌ها و استعدایابی است با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان و همه نهاد‌های ذیربط حوزه‌های مختلف، شرایط و زیرساخت‌های موجود استان برای برگزاری مطلوب مسابقات آماده شده است. 

 بهترین شروع سن برای ورزش تناسب اندام از سیزده سالگی است تمرینات قدرتی برای کودکانی که می‌خواهند بدن قوی‌تر، احساس بهتر و در کل سلامتی بیشتری داشته باشند، ایده خوبی است. در واقع، این شکل از ورزش، فرزند را در مسیر سلامتی و تناسب اندام بیشتری قرار می‌دهد. 

هم اکنون حدود ۵۰۰ باشگاه بدنسازی در سطح شهرستان کرمانشاه فعال است، این ورزش در گروه آقایان یازده زیر شاخه دارد و در گروه بانوان ۳ زیرشاخه دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار