چهارمین نمایشگاه تخصصی آموزش و فناوری های نوین آموزشی و دومین نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و صنایع آموزشی،اداری و مهندسی در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 20 June 2023

تابناک فارس صدا و سیما: مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه برای نخستین بار دو عنوان نمایشگاهیگشایش چهار نمایشگاه تخصصی با محوریت توسعه آموزش در شیراز جذاب و پر مخاطب هم در کنار این نمایشگاه ها برگزار می شود، افزود: نخستین دوره نمایشگاه تخصصی عکاسی، تصویربرداری و تجهیزات صوتی و تصویری، نور پردازی و خدمات وابسته و نخستین نمایشگاه تخصصی بازی های فکری، رایانه ای و دیجیتالی هم در حال برگزاری است.

نهاوندی ادامه داد: حدود ۱۰۰ شرکت کننده از استان های فارس،تهران،خراسان رضوی،کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و اصفهان در این دوره نمایشگاه حضور دارند که از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و هم مساحت در مقایسه با به نمایشگاه های پارسال افزایش صددرصدی داشته است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه های آموزش،نوشت افزار،بازی فکری،صوتی و تصویری و آتلیه عکاسی فعالیت دارند.

نهاوندی گفت: این عناوین نمایشگاهی در سه سالن نرگس، بهار و سرو سایت نمایشگاهی فارس و در متراژ شش هزار متر مربعی این سالن ها برپا شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ها دوره های آموزشی در زمینه های مختلف مانند فرصت های سرمایه گذاری در بورس، آموزش های سرگرم کننده ویژه کودکان و نوجوانان، تحلیل های بازار سهام، خلاقیت و نو آوری و کار آفرینی و ... برگزار می شود.

او با بیان اینکه این نمایشگاه ها فرصت مناسبی است تا خانواده ها از به روزترین فناوری های آموزشی دیدن کنند، گفت: این عناوین نمایشگاهی تا روز جمعه دوم تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان، متخصصان و شهروندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار