سرپرست فرمانداری پاوه گفت: حجاب ریشه در فرهنگ ایرانی اسلامی مردمان این سرزمین دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 20 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علیرضا حیدری صبح سه‌شنبه در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از مقوله‌های اساسی و راهبردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در شرایطی که دشمن با تمام انرژی و امکانات در حال مبارزه علیه حجاب و عفاف است که هویت ایرانی و اسلامی را از زنان و دختران ما بگیرد باید با برنامه ریزی و اقدامات به موقع به مقابله با توطئه‌های دشمن برویم.

وی نقش خانواده را در ترویج این فرهنگ مهم ارزیابی کرد و افزود: هر کدام از ما برای ترویج بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف ابتدا از سازمان و اداره خود شروع کنیم و از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم برای ترویج این فرهنگ بهره ببریم.

سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: دستورالعمل عفاف و حجاب باید به صورت جدی از سوی ادارات شهرستان رعایت شود و به همین منظور مسئول امر به معروف و نهی از منکر در ادارات معرفی شود.

حیدری گفت: در برخی از روستاهای گردشگری شهرستان وضعیت حجاب و عفاف مطلوب نبود اما با ورود متولیان امر تا حدودی بهبود پیدا کرد اما کافی نیست و در این زمینه باید بیشتر تلاش کنیم.

در ادامه جلسه سرهنگ دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه عفاف و حجاب را مقوله‌ای فرهنگی و دینی برشمرد و گفت: دیدگاه ما به عفاف و حجاب امنیتی نیست بلکه امری اجتماعی و فرهنگی است و با تذکر لسانی می‌توان برای ترویج بیشتر این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار