فرماندار رضوانشهر گفت
فرماندار رضوانشهر گفت: طی سه ماه سال جاری 36میلیاردو هشتصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری از سوی بانک های عامل شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 19 June 2023

به گزارش تابناک گیلان از رضوانشهر، امروز دوشنبه بیست و نهم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به بسته های حمایتی دولت سیزدهم گفت: طی سه ماه سال جاری 36میلیاردو هشتصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری به تعداد 80 نفر از سوی بانک های عامل شهرستان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در بحث ازدواج، مبلغ 143 میلیاردو سی و دو میلیون ریال به 92 نفر از زوجین از سوی بانک های عامل در رضوانشهر و پره سر نیز پرداخت شده است.

فرماندار رضوانشهرتاکید کرد: بسته های حمایتی و تکلیفی که از سوی دولت سیزدهم در بحث ازدواج، فرزندآوری و اشتغال مشخص شده است باید توسط بانک های عامل شهرستان در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

صفوی افزود: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان از جمله ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و کمیته امداد با بر گزاری کارگاه های آموزشی در بحث فرزندآوری و ازدواج اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با تاکید بر شناسایی جوانان نخبه، گفت: در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با دعوت از نخبگان جوان باید صحبت ها و دغدغه های آنان شنیده و با پیشنهادات عملیاتی گره‌ای از مشکلات جامعه را باز نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار