تابناک هرمزگان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 19 June 2023

 

به گزارش تابناک هرمزگان// پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به واسطه فعالیت ها و خدمات متنوع خود، سعی در ارتقاء سطح دانش و مهارت افزایی در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، و ادبی فرزندان این سرزمین دارد در این راستا، علاوه بر فعالیت های عمومی، کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک فرصت بسیار خوب برای دستیابی به این اهداف بوده است و هرساله کودکان ونوجوانان بسیاری از این ظرفیت ارزشمند بهره مند می شوند.

وی افزود: در همین راستا ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی ویژه فصل تابستان در مراکز فرهنگی‌هنری استان هرمزگان آغاز شده و علاقه مندان از ۲۹ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در این کارگاه ها ثبت‌نام کنند و از خدمات اثربخش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهره مند شوند.

پشتکوهی از برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان کارگاه تخصصی پیش بینی شده در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خبر داد و عنوان کرد: کارگاه های فن بیان، نقاشی، سفال، رباتیک، قصه گویی، طراحی، تصویرسازی، نجاری، بازیگری و.....از جمله کارگاه های فصل تابستان نام برد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اعلام نمود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://hormozgan.kpf.ir/payment_hormozgan پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب نزدیکترین مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در محل زندگی خود با توجه به علاقمندی خود در کارگاه مد نظر ثبت نام کنند.

پشتکوهی با اشاره به گروه های سنی علاقمند در این کارگاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در گروه‌های سنی «نوباوه» (چهار سال به بالا)، «نوخوان» (هفت سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه» (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام//

برچسب ها: کانون فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار