مهندس لطف آبادی بخشدار هزارجریب نکا خبر داد:
بخشدار هزارجریب شهرستان نکا از تامین اعتبار لازم جهت تجهیز و راه اندازی یازده سایت تلفن همراه برای روستاهای اریم ، ورفام، نوده، سیدخیل و زروم، پجت، بادابسر، کفرات، بندبن، چناربن ایرم و شیرکلا با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 18 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز یکشنبه ۲۸خردادماه ۱۴۰۲ عباس لطف آبادی از تامین اعتبار لازم جهت تجهیز و راه اندازی یازده سایت تلفن همراه برای روستاهای اریم ، ورفام، نوده، سیدخیل و زروم، پجت، بادابسر، کفرات، بندبن، چناربن ایرم و شیرکلا با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

 

راه اندازی و تجهیز یازده سایت مخابراتی در روستاهای هزارجریب نکا با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال

 

وی با بیان اینکه در پی سفر استاندار پرتلاش مازندران و مصوبات سفر ایشان و پیگیری های موثر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اعتبارات لازم جهت تامین پوشش اینترنت این روستاها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جذب و جهت اجرایی شدن به اپراتورهای تلفن همراه تخصیص داده شد و انشالله با پیگیری های بعمل آمده توسط بخشداری پوشش صوت و اینترنت تلفن همراه اول و ایرانسل در روستاهای ورفام،لترگاز علیا،درمزار،حسین آباد،زنگت علیا، زنگت سفلی، نوده ، زروم، بادابسر، چناربن، ایرم، شیرکلا، لیمونده، بندبن و تجرخیل تقویت خواهد شد.

 

راه اندازی و تجهیز یازده سایت مخابراتی در روستاهای هزارجریب نکا با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال
 

بخشدار هزارجریب نکا در ادامه افزود: در سال جاری حدود ۹۷کیلومتر از خط انتقال پروژه فیبر نوری حفاری و فیبرگزاری گردید و این پروژه با ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت مخابرات در ادامه از روستای چناربن تا بادابسر بطول ۳۵ کیلومتر اجرایی خواهد شد.

لطف‌آبادی در پایان از زحمات عبدالرضا بابایی فرماندار سابق شهرستان نکا و پیگیری غلامرضا شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اسماعیل اعزی مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پیگیری و تامین اعتبارات لازم این پروژه ها قدردانی نمود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار