فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال‌جاری تا به امروز ۲۸ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و جریمه نقدی بیش از ۵ میلیارد ریال برای آن‌ها صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 18 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس صدراله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، اظهار کرد: مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز علاوه بر انجام اقدامات قانونی نیازمند انجام فرهنگ‌سازی در جامعه است.

وی قاچاق کالا وارز را به عنوان عاملی برای ضربه‌زدن به اقتصاد کشور دانست و گفت: این حرکت پدیده بسیار بدی است وبا قاچاقچیان باید برخورد قانونی شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: برای مقابله با قاچاق سوخت بنزین و گازائیل در جایگاه‌های عرضه سوخت محدودیت‌هایی اعمال شده و  کارت‌های آزاد جایگاه‌ها محدود شده که در این حوزه بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی یادآور شد: قاچاق کالا در بخش‌های دیگر با انجام اقدامات لازم به حداقل رسیده و با تلاش بیشتر می‌توان این مقدار را نیز به صفر رساند. 

برای مقابله با قاچاق گوشت قرمز باید قصابی‌های غیرمجاز در سطح شهرستان شناسایی و تحت کنترل قرار گیرند و در اولین فرصت با متخلفین برخورد قانونی انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات تعزیرات حکومتی شهرستان، افزود: در سال‌جاری تا به امروز ۲۸ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و جریمه نقدی بیش از ۵ میلیارد ریال برای آن‌ها اعمال شده است که لازم است در این راستا هماهنگی بین اعضای ستاد بیشتر و تعزیرات نیز قاطعانه با قاچاقچیان برخورد کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار