مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بزرگ‌ترین خطری که استفاه از برق غیرمجاز و رمز ارز برای صنعت برق دارد آسیب به شبکه برق کشور است.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 17 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس جلسه نحوه رسیدگی به تخلفات رمز ارز، برق‌های غیرمجاز و سرقت تجهیزات شبکه برق با حضور حیدری معاون فرماندار، رحیمی معاون دادستان در پیشگیری از وقوع جرم، ریزوند جانشین پلیس امنیت اقتصادی، عبدی رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و حاج‌علیانی پلیس پییشگیری استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه امروز در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: استفاده از برق غیرمجاز برای استخراج رمز ارز خسارت جبران‌ناپذیری به شبکه برق وارد می‌کند، زیرا متخلفان با استفاده بسیار از شبکه برق احتمال خاموشی به‌خصوص در بخش‌های مولد اقتصادی را افزایش می‌دهند.

وی در این جلسه به بیان مشکلات و موارد لازم درخصوص نحوه مقابله با جرم استفاده غیرمجاز از رمز ارز و برق غیرمجاز برای مسؤولین قضایی و مراجع انتظامی پرداخت و بیان کرد: یکی از پدیده‌هایی که در سال‌های اخیر گریبان‌گیر صنعت برق شده، استفاده غیرمجاز از برق یارانه‌ای جهت تولید رمز ارز است؛ مسئله‌ای که در برهه حساس از تابستان که تقاضای برق بالا می‌رود موجب ناترازی در این زمینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خواستار همکاری جدی نیروهای قضایی و انتظامی و اتخاذ راحل‌های جدی جهت برخورد با این گونه تخلف‌ها شد و گفت: بزرگ‌ترین خطری که استفاه از برق غیرمجاز و رمز ارز برای صنعت برق دارد آسیب به شبکه برق کشور است.

وی در پایان جلسه ضمن تقدیر از خدمات و همکاری بسیارخوب دستگاه قضایی و انتظامی خواستار برخورد قاطع با متخلفین و تعیین تکلیف اموال و تجهیزات برق مکشوفه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار