رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام:
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت: معلمان متقاضی برای تدریس در مدارس استثنایی استان تا 28 خردادماه فرصت اعلام آمادگی جهت تدریس در این مراکز آموزشی را دارند.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 18 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نسرین مهدی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از میان مدرسان واجدالشرایط جهت تدریس در مدارس استثنایی نیرو جذب می کند، گفت: مدیران مدارس و مراکز باید اسامی متقاضیان را حداکثر تا روز یکشنبه ۲۸ خردادماه سال جاری به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام اعلام کنند.

وی افزود: داشتن مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد رشته های آموزش ابتدایی استثنای علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره، آموزگاران شاغل در مراکز جامع سنجش، داشتن حداقل پنج حداکثر ۲۰ سال سابقه تجربی، شاغل رسمی یا پیمانی همان منطقه، مسلط به کار با آموزش الکترونیک و گروه های مجازی، داشتن مهارت های تدریس و فن بیان، داشتن صلاحیت های اخلاقی، علمی، مقبولیت های اجتماعی و‌ روحیه جهادی، همکاری بی قید و شرط در زمان های برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله شرایط لازم به کارگیری متقاضیان در مدارس استثنایی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط برای تدریس در مدارس دارای دانش آموزان با نیازهای خاص در صورت تمایل به همکاری، آمادگی خود را از طریق مدیران مدارس محل خدمتشان اعلام کنند.

مهدی زاده یادآور شد: این طرح در راستای توانمندسازی معلمان ابتدایی دوره اول با همکاری معاونت آموزش ابتدایی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام به منظور افزایش کیفیت بخشی آموزشی و ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان دارای مشکلات ویژه از قبیل یادگیری، دانش آموزان دیرآموز، دانش آموزان تلفیقی و فراگیر در قالب طرح شهید همت است.

وی با بیان اینکه ابلاغ همکاری این مدرسان سه ساله صادر است، افزود: مدرسین این طرح از بین معلمان دارای شرایط ویژه و متخصصین امر آموزش، انتخاب و برای شرکت در دوره های تخصصی کشوری در آخر تیر ماه اعزام خواهند.

تعداد کل دانش آموزان استثنایی در استان ایلام ۶۱۳ نفر است که از این تعداد ۲۸۰ نفر در شهر ایلام در مقاطع مختلف تحصیلی آمادگی، ابتدایی پیش حرفه ای( راهنمایی) و حرفه ای( متوسطه ) مشغول به تحصیل هستند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار