سرپرست پلیس آگاهی استان گفت: زنی که در مناطق شلوغ اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 15 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حکمت اله شجاعی با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به شیوه جیب‌بری در اماکن شلوغ مناطق مرکزی کرج رسیدگی به موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های میدانی خود متوجه شدند که یک خانم حدوداً ۳۵ ساله با نزدیک شدن به مالباختگان با شیوه زیرکانه‌ای کیف شهروندان را به سرقت برده و به سرعت از موقعیت متواری می شود.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی هویت سارق آغاز و با بکارگیری اقدامات پلیسی هویت سارق شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی علی‌رغم انکارهای  اولیه، با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۱۵ فقره جیب بری در خیابان های کرج اعتراف کرد.

سرهنگ شجاعی در پایان با بیان اینکه متهم با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند حرکات مشکوک افراد اطراف را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار