ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا می‌گوید برایش مهم نیست که به سبب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ شایسته کسب توپ طلا دانسته شود یا نه.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 15 June 2023

به گزارش تابناک ورزشی؛ لیونل مسی 35 ساله اعلام کرد که قطعاً در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت. مسی که سال گذشته در پنجمین جام جهانی‌اش در قطر به رؤیای خود برای فتح این رقابت‌ها رسید، در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تایتان اسپورتس چین درباره احتمال حضورش در جام جهانی 2026، گفت: فکر نمی‌کنم. قطر آخرین جام جهانی من بود. ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود، اما با شرایط فعلی‌ام، خیر، در جام جهانی بعدی نخواهم بود. قبلاً هم گفته بودم که قصد ندارم در جام جهانی بعدی شرکت کنم و هنوز هم نظرم عوض نشده است. دوست دارم در جام جهانی باشم، اما نه به‌عنوان بازیکن بلکه به‌عنوان تماشاگر.

مسی که همراه با تیم ملی آرژانتین و برای بازی در این تیم مقابل استرالیا و اندونزی در دو دیدار دوستانه به چین سفر کرده است، در ادامه مصاحبه‌اش گفت که برای او مهم نیست به سبب قهرمانی سال گذشته‌اش در جام جهانی 2022، از سوی نشریه فرانس فوتبال شایسته کسب هشتمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش شناخته شود.

مسی: قطعا در جام جهانی ۲۰۲۶ نیستم

وی افزود: توپ طلا؟ در این مقطع از زندگی و حرفه‌ام دیگر برایم مهم نیست. من همیشه گفته‌‌ام که این مسائل دغدغه‌ام نیستند و برایم آنقدرها اهمیت ندارد، بلکه از نظر من افتخارات تیمی مهمترین و باارزش‌ترین چیز هستند. در حال حاضر هم مهمترین افتخار تیمی بردن جام جهانی است که من آن را بردم و این بزرگ‌ترین جایزه بود. اگر توپ طلا را به من دادند که چه بهتر، اگر هم ندادند اتفاقی نمی‌افتد.

مسی درباره اینکه با کدامیک از بازیکنانی که تا به حال در کنارشان بازی کرده است بیشتر احساس صمیمیت و راحتی می‌کند، اظهار داشت: خُب لوئیس سوارس، نیمار، ژاوی و ساموئل اتوئو.

کاپیتان آلبی‌سلسته درباره اینکه آیا هنوز هم با سرمربی سابق خود پپ گواردیولا در تماس است، تصریح کرد: بله و به نظرم او کاملاً شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان بود. از نظر من او بهترین مربی فوتبال در دنیاست.

«آیا مسی برای بازیکنان نسل بعدی توصیه‌ای دارد؟»، او در پاسخ به این سؤال هم گفت: می‌خواهم به آنها بگویم که قدر فرصت‌های‌شان را بدانند چون دوران بازیگری خیلی زود به پایان می‌رسد. من معلم نیستم، اما به آنها می‌گویم، وقتی که دوران بازیگری‌شان به پایان برسد، فرصتی دوباره برای فوتبال بازی کردن به دست نمی‌آورند پس تا وقتی که می‌توانند از آن لذت ببرند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار