کد خبر: ۱۱۰۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 12 June 2023

به گزارش تابناک مازندران , اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/03/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
کلاهبردار 250 میلیاردی در دام پلیس فتا مازندران
سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار 250 میلیارد ریالی که با تبلیغ خرید و فروش ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی از 106 نفر از مردم در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجه انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان با وعده سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت ارز دیجیتال توسط فردی ناشناس در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام موضوع در دستور کار پلیس فتا استان  قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد:  شاکیان این پرونده که برابر اظهاراتشان از طریق واسطه هایی  با متهم که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کرد آشنا شده بودند، اقدام به واریز وجه برای سرمایه گذاری به حساب وی کرده بودند که در زمان دریافت سود شخص مورد نظر حساب کاربری خود را  از  دسترس خارج کرد  .
سردار مفخمی، خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده کارآگاهان پلیس فتا استان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم را که اهل و ساکن استان فارس  بود  شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه در استان مذکور دستگیر کردند .
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: متهم که پس از دستگیری منکر هرگونه بزه ارتکابی شده بود، در مواجهه با ادله های پلیسی به کلاهبرداری از 106 نفر از مردم در سراسر کشور  به مبلغی بالغ بر 250 میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
وی با هشدار به افرادی که اقدام به خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال می کنند، بیان داشت: با توجه به اینکه هیچگونه مجوزی برای فعالیت صرافی های آنلاین وجود ندارد این موضوع می تواند مورد سوءاستفاده سودجویان قرار گرفته و ضرر و زیان جبران ناپذیری به کاربران فضای مجازی  وارد شود.
فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه اذعان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند ضمن این که شماره تلفن 096380 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است .

آزادسازی 172میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد
سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 8 هزار و 600 متر مربع اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزش 172 میلیارد ریال ، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در تشريح اين خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، قلع و قمع و تخریب 9 مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 8 هزار و 600 مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوار کشی احداث شده بود با حکم مقام قضائی انجام شد.
وی با اشاره معرفی 3 متهم این پرونده به مراجع قضائی، تصریح کرد: ارزش این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر172 میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.
سردار مفخمی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.#

همراهی 90 درصدی مالکان و متصدیان اماکن عمومی با پلیس در حوزه عفاف و حجاب
سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از همراهی 90 درصدی مالکان و متصدیان اماکن عمومی با پلیس در حوزه عفاف و حجاب خبر است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" پور در جلسه کارگروه عفاف و حجاب در استانداری مازندران، اظهار داشت: بیش از ۹۰درصد مالکان و متصدیان اماکن عمومی در استان همراهی لازم را با پلیس دارند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: بیشترین چالش ناهنجاری در معابر عمومی شامل سواحل و تفرجگاه ها است که اغلب آنها مسافر هستند و رعایت  نمی کنند.
وی افزود: افراد هنجارشکن توسط ابزارهای نظارتی هوشمند، شناسایی و پیامک تذکر برای آنها ارسال می شود و به انتظامی استان های محل سکونت فرد متخلف اعلام و از آن طریق پرونده قضائی تشکیل و برخورد صورت می گیرد.
سردار مفخمی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده با هدف ایجاد امنیت و آرامش و راه اندازی سامانه نظارت مردمی از دیگر برنامه هایی است که برای مقابله با هنجارشکنی اجرا می شود.

استاندار مازندران:
عفاف و حجاب از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است / برخورد قاطعانه با هنجارشکنان
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با بیان اینکه عفاف و حجاب از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است ، گفت: قاطعانه با هنجارشکنان برخورد خواهد شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سید محمود حسینی پور" در کارگروه عفاف و حجاب استان با عنوان اینکه در دیارعلویان که ۱۰ هزار و ۴00 شهید گلگون کفن برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب کردند، اجازه نخواهیم داد افراد سازمان یافته دست به ناهنجاری‌های اخلاقی بزنند و قاطعانه با هنجارشکنان برخورد می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ورود مسافران در فصل تابستان یکی از مباحث مورد توجه رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی است.
وی افزود: طرح ساماندهی دریا امسال هم مانند سال‌های قبل انجام می‌شود و با کمک فرمانداران و شهرداران ساحلی برنامه ویژه و خدمات رسانی بهتر برای شهروندان و مسافران ارائه می شود.
استاندار با اشاره به اینکه بخش محدودی از افراد که قصد هنجارشکنی دارند، برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود، اظهار کرد: در موضوع ناهنجاری‌ های اخلاقی صرفاً با پدیده بی حجابی یا بدحجابی مواجه نیستیم و با تشکیل مداوم جلسه و برنامه ریزی لازم می‌توان اهداف دشمن را شناسایی کرد.
حسینی پو، تصریح کرد: ساز و کار‌هایی باید فراهم کنیم که در این ساز و کار‌ها همه مردم در امنیت کامل به گردشگری در دریا، جنگل و حتی روستا‌ها بپردازند.
استاندار مازندران در پایان از مسئولان مرتبط و فرمانداران استان خواست تا همایشی برای آموزش به ناظرین برگزار شود و دستگاه‌ های امنیتی گزارش‌ های دقیقی ارائه کنند تا با کمک آن برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

کشف 20 کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در تنکابن
سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 20 کیلوگرم تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو در عملیات مشترک پلیسی با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در شهرستان تنکابن خبر داد.
سرهنگ "علیرضا ثقفی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شدند.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از توزیع کنندگان موادمخدر که با استفاده از خودرو از استان گیلان به سمت مازندران اقدام به قاچاق موادمخدر می کرد، شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان برای دستگیری متهم خبر داد و افزود: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهم در شهرستان تنکابن متوقف و در بازرسی از آن 20 کیلوگرم تریاک کشف شد .
سرهنگ ثقفی از دستگیری متهم و تحویل به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

كشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از توقيف خودروی نیسان حامل3 تن چوب جنگلي قاچاق جنگلی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمدزمان شالیکار" درتشريح اين خبر،گفت: ماموران پاسگاه بابلکنار در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا،حين گشت زنی در محور جنگلی به خودرو نیسان حامل چوب مظنون شدند.
وی افزود: ماموران جهت متوقف کردن و بررسی به راننده خودروی مورد نظر اخطار ایست دادند که بی توجه به دستور مامورین از صحنه متواری شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل، تصریح کرد: با پیگیری مامورین، خودرو حامل 3چوب قاچاق توقیف، یک نفر دستگیر و به بزه خود اعتراف و علل فرار خود را حمل چوب قاچاق اعلام کرد که پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
سرهنگ شالیکار از عزم راسخ پليس در برخورد با جرائم در شهرستان خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه جرائم و نا امنی، مراتب را سريعاً ازطریقسامانه 110 به ماموران اطلاع دهند.

سوداگران مرگ در محور کندوان دستگیر شدند
سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 3 کیلو گرم موادمخدر در محور کندوان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی اکبر خسروی با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر توسط فردی با خودروی سواری تاکسی از محور کندوان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر استان  با انجام اقدامات اطلاعاتي، متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه متهمان که دونفر مرد بودند را در محور کندوان  دستگير و در بازرسی از خودرو آنان3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه  کشف کردند.
سرهنگ خسروی در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند 

 

 

 


ارسال لینک های آلوده در پوشش سهام عدالت بازهم قربانی گرفت
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و کشف پرونده متهمی خبر داد که از طریق ارسال پیامک و لینک جعلی با عنوان ثبت نام سهام عدالت اقدام به برداشت 40 مییون ریال از حساب بانکی شهروند گلوگاهی کرده بود، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمود کلوانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها، پیگیر ی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتاشهرستان قرار گرفت.
وی افزود: شاکی که پیگیر اخبار اختصاص ثبت نام سهام عدالت به افراد بوده است، غافل از ماهیت مجرمانه لینک‌های ارسالی به آدرس آلوده مراجعه نموده و پس از نصب بدافزار بر روی تلفن همراه شاکی برداشت‌های اینترنتی غیرمجاز آغاز و جمعاً مبلغ 40میلیون ریال از حساب وی برداشت‌شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: اگرچه عدم توجه شاکی به هشدارهای پیشگیرانه‌ پلیس باعث بروز برداشت‌ غیرمجاز شده بود اما خوشبختانه شاکی با مرکز فوریت های سایبری پلیس آشنایی داشته و در همان لحظه که متوجه برداشت مال صورت گرفته می شود ضمن حضور در مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اقدامات پی‌جویی و ردیابی مالی در سریع‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان پلیس فتا صورت گرفت و وجه مسروقه به مبلغ40 میلیون ریال به شاکی بازگردانده شد.
سرهنگ کلوانی بیان داشت: شهروندان عزیز اخبار روز جامعه را از منابع مطمئن و موثق پیگیری کنند و توجه داشته باشند که لینک‌های گنجانده‌ شده در پیامک‌ها یا پیام‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی خطرناک و آلوده هستند و هرلحظه ممکن است خطرات مالی یا دسترسی‌های غیرمجاز به دنبال داشته باشند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در آمل
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در مناطق آسیب پذیر اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر گفت: این طرح با هدف افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان آمل گذشته به اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در اجرای این طرح، 20 نفر از معتادین متجاهر و پر خطر شامل 17 مرد و 3 زن دستگیر و از این تعداد 10 نفر به کمپ های ترک اعتیاد دلالت و 10از دستگیر شدگان به واسطه انجام سرقت های خرد تحویل مرجع قضایی شدند.
سرهنگ داداش تبار در پایان ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت جتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

اجراي طرح امنيت محله محور در شهرستان "نکا"
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگيري 8 خرده فروش مواد مخدر و 18 معتاد متجاهر در اجراي طرح امنيت محله محور آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"قاسم عزیزی"در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر و روستا های نکا به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران این فرماندهی موفق شدند ضمن دستگیری 8 خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع موادمخدر و دستگیری 18 معتاد متجاهر،3 خودرو و 9 موتورسیکلت متخلف را توقیف و 12 سارق را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري خوب مردم محلات با پليس به صورت مستمر در طول سال اجرا مي شود.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اظهار رضایتمندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی،فروش ومصرف مواد مخدر،سرقت،جرائم وناهنجاریهای اجتماعی را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی110با ما در میان بگذارند.

کشف خودرو سرقتی میلیاردی و دستگیری سارق در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری سارق و کشف خودرو تویوتا مسروقه در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند تویوتا، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری14 این شهرستان، شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11 ساری این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری با مشاهده خودروي مورد نظر،‌آن را متوقف و سارق را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساری تصريح كرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ حسن زاده در خاتمه از شهروندان خواست: جهت پيشگيری از سرقت به توصيه و هشدارهای پليسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و يا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

دستگیری سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل در عباس آباد
سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 3 سارق منزل با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
سرهنگ صالحی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي جویبار
سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری19سارق و کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: از 19متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده در مجموع به 14فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ جعفری اظهار داشت: از کشف 1180 گرم انواع مواد مخدر، توقیف 4دستگاه خودرو متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائم ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

کشف 2400 لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 2400 ليتر سوخت از نوع نفت گاز خارج از شبکه توزیع در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو، 2400 ليتر سوخت خارج از شبکه توزیع قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.
سرهنگ اکبری با بیان اینکه راننده خودروها پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در مورد قاچاق کالا و سوخت را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسي 110 گزارش دهند 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار