معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سراسری "سلاله" در چهار بخش فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی در بقاع متبرکه شهرستان‌های سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 31 May 2023

برگزاری جشنواره سراسری سلاله در بقاع متبرکه شهرستان‌های کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام محمد قربانی معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره «سلاله» ویژه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه بقاع متبرکه از ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار می‌باشند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بایستی بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند، در همین راستا مقرر گردید اولین جشنواره «سلاله» در چهار بخش فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی در سه سطح از بقاع متبرکه برگزار گردد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم گسترده برنامه‌ها و تعداد گسترده بقاع متبرکه در سراسر کشور و همچنین ایجاد عدالت در برگزاری جشنواره، مقرر شد آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در سه سطح به رقابت بپردازند و هر سطح به‌صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام قربانی گفت: جشنواره در دو مرحله مورد داوری و ارزیابی قرار خواهد گرفت که مرحله اول آن در استان‌ها و مرحله دوم آن در دبیرخانه مرکزی که در ستاد سازمان مستقر هست، انجام خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار