۲ عنوان کتاب شاعر معلول اهل اسلام آبادغرب در روستای چله‌ایی محمد علی خانی اسلام آبادغرب رونمایی شدند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 31 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر بعد از ظهر سه شنبه آئین رونمایی از ۲ کتاب «سی بی آر» و «ده نگ دل» نوشته فردین همت فر شاعر و نویسنده معلول اسلام آبادغرب با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، فرماندار اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولین فرهنگی این شهرستان در روستای چله‌ایی محمد علی خانی برگزار شد.

بهزاد شهبازی در آئین رونمایی از ۲ کتاب اظهار کرد: در گذشته نگاه جامعه به فرد معلول نگاه به یک فرد ناتوان بود که این نگاه به یک باور برای خود فرد معلول هم تبدیل شده بود و خودش هم گمان می‌کرد که توانایی انجام کارها را ندارد.

وی افزود: در زمان فعلی و با رشد فضای مجازی و حضور افراد معلول در عرصه‌های مهم این نگاه از بین رفته و معلول از فضایی که به واسطه نظر منفی مردم برای خود ساخته بود خارج شده و استعدادش در جامع شکوفا شده و پرورش یافته است.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه تصریح کرد: هنر درمانی و کتاب درمانی به همراه سایر رشته‌های فرهنگی و ورزشی و رشته‌های دیگر به کمک جامعه معلولان آمده تا معلولین نیز به این باور برسند که توانایی انجام کارها را دارند و مقالات بسیاری نیز در این خصوص به چاپ رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار