مدیر صندوق بیمه کشاورزان کرمانشاه:
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های مهمِ امسالِ صندوق، تسهیل در دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات است.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 29 May 2023

رحمت الله جلیلیان

محسن رشیدی اقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص فعالیت این صندوق در راستای ارائه خدمات بیشتر به کشاورزان اظهار کرد: این صندوق در راستای تبیین فعالیت‌ها و ارائه خدمت به مردم غرفه‌ای را در همایش ملی نخود برپا کرد.

وی افزود: این غرفه با همراهی و حضور مدیر کارگزاری شهرستان روانسر مستقر و به سوالات و درخواست‌های متقاضیان در زمینه ثبت نام و بهره مندی از خدمات صندوق فعالیت داشت.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه عنوان کرد: سال گذشته این مجموعه در استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست در پوشش همگانی بیمه اجتماعی شد.

رشیدی اقدم تاکید کرد: امسال صندوق قصد دارد ضمن ارائه خدمت آسان و تسهیلِ دسترسیِ مردم به خدمات، جذب بیشتری داشته و خانواده این بیمه را در استان کرمانشاه گسترش دهد.

گفتنی است این صندوق در استان کرمانشاه حدود ۸۶ هزار نفر را تحت پوشش بیمه خود قرار داده و بر اساس آمار حدود ۲ هزار و ۵۸۷ نفر بیمه شده کرمانشاه مستمری بگیر این صندوق هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار