سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: بسیاری از خانه های مخروبه در سطح شهر کرمانشاه به پارکینگ عمومی تبدیل شده که این وضعیت مورد قبول نیست.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 28 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم محمدرضا آمویی در نخستین جلسه هماهنگی ترافیک شهرستان کرمانشاه که امروز در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: جانمایی پارکینگ‌های عمومی باید براساس تقاضا باشد، اما ساخت پارکینگ عمومی در شهر کرمانشاه بر اساس تخریب خانه‌های قدیمی است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه براساس پیگیری از شهرداری کرمانشاه اغلب پارکینگ‌های عمومی بدون مجوز هستند، بیان کرد: به دلیل نداشتن مجوز، نظارتی نیز بر فعالیت این پارکینگ‌ها وجود ندارد و هزینه‌های دریافتی آنها نیز چارچوب مشخصی نداشته که سبب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به شرایط چندگانه برای صدور مجوز پارکینگ عمومی از سوی شهرداری کرمانشاه، خاطرنشان کرد: اکنون مدیریت، نظارت و صدور مجوز پارکینگ‌های عمومی در شهر کرمانشاه به اتحادیه واگذار شده و براین اساس معاونت ترافیک و سازمان مشاغل شهرداری نظارتی بر نحوه فعالیت این صنف ندارد.

آمویی با بیان اینکه برای ایجاد پارکینگ عمومی در مرحله نخست باید تغییر کاربری مکان آن انجام شود، تاکید کرد: مردم از فعالیت پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر کرمانشاه ناراضی هستند و براین اساس به دنبال تغییراتی در نحوه فعالیت و نظارت پارکینگ‌های عمومی هستیم.
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری فرمانداری برای ساماندهی پارکینگ‌های عمومی در شهر کرمانشاه بیان کرد: پس از ساماندهی وضعیت پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه ظرفیت، مدیریت، ساعت فعالیت، هزینه‌ها و غیره مشخص خواهد شد تا بخشی از مشکلات در این کلانشهر برطرف شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار