مدیر راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: طرح اقدام ملی مسکن در ۳ هزار هکتار در این استان کرمانشاه اجرایی خواهد شد که در حال حاضر حدود ۱۳ هزار واحد در دست ساخت داریم.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 28 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس تولید مسکن ارزان قیمت و ارائه آن به متقاضیان یکی از مهمترین اهداف طرح اجرای اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه است.

براس برنامه زمان‌بندی قرار است طی یک دوره چهارساله در استان کرمانشاه ۱۲۰ هزار واحد در قالب طرح ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده شود.

مهرداد آهکی، مدیر راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه در این رابطه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن در ۳ هزار هکتار در استان کرمانشاه اجرایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار واحد در دست ساخت داریم و در تلاش هستیم این تعداد را به بیش از ۲۰ هزار واحد برسانیم و طی چند ماه آینده هم به بیش از ۳۰ هزار واحد برسانیم.

مدیر راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان ۷۲ هزار نفر حائز دریافت مسکن در قالب طرح ملی شده‌اند، افزود: هزینه ساخت‌های واحدهای سطح ملی در قالب تسهیلات بانکی(۵۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله) و آورده متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی جانمایی ساختمان برای اجرای این طرح را در غرب و شرق شهر کرمانشاه عنوان کرد و گفت: جهان توسعه شهر کرمانشاه به طریق کارشناسانه با همکاری مهندسین مشاور ذی‌صلاح و همکاران فنی راه و شهرسازی در غرب و شرق این شهر باید اراضی تأمین شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار