سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره کرمانشاه گفت: اگر بانک در پرداخت تسهیلات همکاری کند، این پروژه نوروز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 27 May 2023

به گزارش خبرگاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدرضا ناصری، درباره آخرین وضعیت پروژه هتل پنج ستاره واقع در بلوار طاقبستان کرمانشاه، گفت: پیشرفت این پروژه هم اکنون نزدیک به ۸۵ درصد است و در حال انجام کارهای داخلی باقی مانده هستیم.

وی ادامه داد: بخشی از تجهیزات خصوصا تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و موتور خانه که هزینه بسیار سنگینی دارد را هم خریداری کردیم.

سرمایه‌گذار پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه مجموع اعتباری که تاکنون برای این پروژه هزینه شده را نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ناصری خواستار همرای بانک "سپه" به عنوان بانک عامل برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه شد و افزود: اعتباری که برای تکمیل این هتل نیاز است حدود ۷۰ میلیارد تومان می باشد که تامین بخشی از آن نیازمند همکاری بانک است.

سرمایه‌گذار پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه سپس به ویژگی‌های این هتل اشاره کرد و گفت: این هتل با زیربنای ۲۵ هزار مترمربع دارای بخش‌های مختلفی از جمل ۵۰ اتاق، ۵۰ سوئیت، فضای سبز، رستوران‌های سنتی و مدرن، کافی شاپ، استخر، مرکز ماساژ، سالن ورزشی و ... است.

ناصری تاکید کرد: زمانی که ساخت هتل به پایان برسد، از محل درآمد آن ساخت پارک آبی بزرگ کرمانشاه را نیز در مجاورت هتل آغاز خواهیم کرد.

روند اخذ مجوزها و کارهای اداری احداث هتل پنج ستاره کرمانشاه از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۵ استارت خورد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار