فرماندار رضوانشهر: مدیران در کنار مردم و وسط میدان حضور داشته باشند
کد خبر: ۱۱۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 15 May 2023

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از رضوانشهر، امروز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت با توجه هشدار های هواشناسی به دلیل بارش شدید باران، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه فوق العاد ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: 72 ساعت قبل از بارش باران تمامی سازکارها از سوی اعضای ستاد بحران شهرستان برای جلوگیری از خسارات احتمالی انجام شد.

وی اضافه کرد: در دقایق اولیه به منظور جلوگیری از خسارات احتمای سیل، سردهنه های اصلی رودخانه شفارود در پونل بازگشایی شد و از ورود آب به مزارع و محدوده شهری جلوگیری بعمل آمد.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه تا عادی شدن وضعیت جوی هیچ مدیری بدون هماهنگی حق خروج از شهرستان را ندارد، گفت: در دولت مردمی و با توجه به تاکیدات استاندار محترم گیلان همه مدیران باید در کنار مردم و وسط میدان حضور داشته باشند.

صفوی ادامه داد: با توجه به قولی که به مردم دادیم پا به پا و در کنار آنان هستیم و خواهیم بود.

رییس ستاد بحران شهرستان رضوانشهر تاکید کرد: بخشداران و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان نقاط بحرانی را به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی به صورت دقیق شناسایی نمایند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: اعضای ستاد بحران شهرستان خسارت های وارده شده به حوزه زیرساخت ها، مزارع کشاورزی و منازل مسکونی در حوزه شهری و روستایی را جمع بندی و به دبیرخانه ستاد بحران اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار