مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیروی از مکتب امام صادق (ع) منجر به خنثی شدن تجاوز دشمن و فشار ناشی از آن می شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 15 May 2023

رحمت الله جلیلیان

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه به اهمیت برپایی مراسم سوگواری امام ششم شیعیان اشاره داشت و اظهار کرد: امام صادق (ع) در تمامی علوم شاگردانی را پرورش دادند که با گذشت هزار سال در علوم مختلف به این شاگردان استناد می شود.

وی با تاکید بر اینکه شاگردان امام ششم شیعیان در جامعه بصیرت افزایی ایجاد کردند، افزود: به میزانی که در جامعه به دنبال مکتب امام صادق (ع) و شاگردان ایشان که مروج عقایدشان بودند باشیم و فقه جعفری رواج یابد، به نوعی تبیین، در جامعه خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مبنای اعتقادی و ریشه های اسلامی که امام صادق (ع) پایه گذاری کردند را متفاوت عنوان کرد و گفت: پس از دوران خفقانی که اجازه طرح علوم از سوی اهل بیت (ع) وجود نداشت در دوران امامت امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) آسایش منجر به شکل گیری مکتب شیعی شد.

وی خاطر نشان کرد: در جامعه امروز ما علاقه مندی و تمایل به فرامین امام صادق (ع) و دستورات اعتقادی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی ایشان می تواند تجاوزهای دشمن و فشار ناشی از آن را خنثی کند و قوی شدن بر مبنای نظرات این امام کمک می کند در مقابل هجمه ها بایستیم.

احمدی با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق {ع} راس ساعت ۹ صبح فردا {سه شنبه} از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع) دسته و علم عزا در محوطه باز و به شکل دسته عزاداری از درب مسجد بروجردی آغاز و درب مسجد جامع شهر کرمانشاه ختم می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار