مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تکمیل و افتتاح پایگاه بین جاده‌ای امداد و نجات استان در محور اردبیل ـ سرعین تا یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در بازدید از روند اجرایی پروژه پایگاه بین جاده‌ای اردبیل ـ سرعین اظهار کرد: این پروژه در مجاورت پاسگاه پلیس راه اردبیل ـ سرعین در حال احداث است که امیدواریم با تکمیل امکانات آنها بتوانیم از ظرفیت این پایگاه در فصل زمستان استفاده کنیم.

وی افزود: پایگاه بین جاده‌ای اردبیل ـ سرعین از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این پروژه با 350 میلیون تومان اعتبار ایجاد شده است.

غیبی با بیان اینکه پایگاه سیار در این محور وجود داشت، یادآور شد: با توجه به اینکه این محور مواصلاتی، گردشگری بوده و در فصول مختلف سال عبور و مرور در این محور بیشتر است بنابراین ایجاد پایگاه ثابت در این محور برای امدادرسانی بیشتر و به موقع ضروری بود.

این مسئول همچنین در بازدید از پروژه سالن چند منظوره ورزشی هلال احمر شهرستان اردبیل با ابراز رضایت از میزان پیشرفت آن تصریح کرد: این پروژه نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: برای این پروژه حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

غیبی ادامه داد: پروژه‌های سالن ورزشی و پایگاه بین جاده‌ای اردبیل ـ سرعین تا یک ماه آینده و با حضور رئیس سازمان افتتاح خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار