مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه:
مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: طی روزهای آینده روند مثبت و صعودی به بازار سرمایه باز می گردد که با افزایش تعداد شرکت ها و عمق بخشی به بازار این شرایط بهبودی بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ 14 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه ۵ شرکت در بازار سرمایه دارد که 3 شرکت در بازار بورس و 2 شرکت در بازار فرابورس فعالیت می کنند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر دو شرکت فرابورس  دو مجموعه تولیدی استان در بازار سرمایه تامین مالی شدند که پروژه پالایشگاه کرمانشاه (فرابورس) از آن جمله است.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و همایشی که در آذر ماه داشتیم مجوز معرفی 4 شرکت جدید برای بررسی خارج از نوبت از فرابورس اخذ شد که اولویت با شرکت های دانش بنیان می باشد و طی هفته آینده به فرابورس معرفی می شوند.

این مسئول در خصوص وضعیت حال حاضر بازار سرمایه تصریح کرد: بازار هم اکنون روزهای اصلاح خود را سپری می کند که یک دلیل اصلی آن فروش سرمایه های خرد در پی ثبت نام خودروهایی است که به بازار خروج پیدا کرده و نیازمند اصلاح می باشد.

بهمن تاکید کرد: اما این روند کاهشی ادامه دار نیست و طی روزهای آینده روند مثبت و صعودی به بازار باز می گردد، البته اگر با افزایش تعداد شرکت ها به بازار عمق دهیم، این شرایط بهبودی بیشتری خواهد داشت.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار