مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در آستانه اربعین حسینی، بهره‌برداری از ۱۵ پروژه در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 13 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افتتاح ۱۵ طرح راهداری برای رفاه حال زائران در اربعین حسینیکرمی گفت: در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان کرمانشاه ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های راهداری درآستانه اربعین حسینی اختصاص یافت.

کرمی از اجرای پروژه روکش آسفات راه‌های شریانی منتهی به مرز خسروی و استان ایلام به‌میزان ۱۸۰ کیلومتر را از جمله پروژه‌های اربعین دانست و خاطرنشان کرد: ۱۵ اکیپ به‌منظور انجام روکش آسفالت در محور‌های مذکور مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از اصلاح و رفع ۱۲ نقطه حادثه‌خیز در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد.

کرمی ساخت تقاطع‌های درکه، سلطان‌آباد، کارخانه سیمان و تویسرکان به‌صورت زیرگذر باکسی در مسیر اربعین، نصب نیوجرسی در مسیر بزرگراه اربعین به مقدار ۳۰ کیلومتر و انجام عملیات خط کشی به‌میزان دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های ایام اربعین اعلام کرد.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین پروژه‌هایی نظیر سیستم روشنایی نقطه‌ای در ۱۶ نقطه دارای تصادف و سیستم روشنایی در گردنه بیدسرخ شهرستان کنگاور به طول ۶.۵ کیلومتر احداث خواهند شد.

کرمی همچنین به ایمن‌سازی و آشکارسازی راه‌های منتهی به مرز خسروی و استان ایلام شامل نصب تابلو علائم و... و طراحی، تهیه و نصب چهار دستگاه روفتاپ، ۹۰ تن تبرید به‌عنوان سیستم سرمایشی کمکی در پایانه خسروی اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از احداث ۵۲ سرچشمه سرویس بهداشتی در داخل محوطه پایانه خسروی و یک هزار و ۸۰۰ متر سایبان در داخل محوطه پایانه خسروی طی ایام اربعین خبر داد.

کرمی اضافه کرد: خرید دو دستگاه آیس‌بانک ۱۰ هزار لیتری و احداث سایبان آیس‌بانک و راه‌اندازی آن‌ها به مساحت ۶۶ متر مربع و ساخت ۶۴۰ متر سایبان در قسمت خروجی رواق‌های پایانه خسروی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه طی ایام اربعین است.

وی از احداث سایبان کندانسور‌های سیستم سرمایشی پایانه خسروی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و تعمیرات پایانه خسروی اعم از توسعه سیستم مه‌پاش، ارتقای سیستم برق، محوطه‌سازی، فن‌کویل‌ها و... خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار