مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موجی ناپایدار از فردا (سه شنبه) تا روز چهارشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 08 May 2023

رحمت الله جلیلیان

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی ناپایدار از فردا (سه شنبه) تا روز چهارشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که طی ساعاتی از عصر فردا تا ظهر چهارشنبه و در نیمه شمالی و نواحی شرقی نمود بیشتری خواهد داشت؛ در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌گردد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این وضعیت، در دو روز پایانی هفته، با استقرار وضعیتی نسبتاً پایدار در منطقه، به استثنای رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد ملایم، پدیده قابل ذکر دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

دولتشاهی تاکید کرد: همچنین دمای هوا که از امروز تا صبح پنجشنبه، به طور نسبی کاهش می‌یابد؛ از بعدازظهر پنج شنبه تا شنبه هفته آینده مجدداً افزایش خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار